
Τα εκτυπωμένα έντυπα, εκτός της πρακτικής τους χρηστικότητας, έχουν και την χρήση ως διαφημιστικών μέσων για τις επιχειρήσεις.
Ειδικά στο χώρο της εστίασης, όπου η είσοδος σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες έχει στερήσει από την επιχείρηση τη δυνατότητα να προβάλει το λογότυπό της, το brand της, την εταιρική της ταυτότητα.
Τα έντυπα, τα οποία φέρουν το λογότυπο ή το μήνυμα μιας εταιρείας, μπορούν να εξυπηρετήσουν πολλούς σκοπούς, όπως την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας και της μάρκας, αλλά και η δημιουργία αισθημάτων αφοσίωσης των πελατών προς τη μάρκα σας.
Γιατί αξίζει να χρησιμοποιήσετε τα έντυπα (κατάλογοι, delivery, σουπλά) και πώς μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας;
Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας:
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα των του εκτυπωμένου εντύπου είναι ότι μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας. Με αντικείμενα που φέρουν το λογότυπό σας, μπορείτε να εκθέσετε την επιχείρησή σας σε ένα ευρύ κοινό και να προσελκύσετε νέους πελάτες.
Αύξηση της αφοσίωσης των πελατών:
Ένα άλλο πλεονέκτημα του εκτυπωμένου εντύπου είναι η ικανότητά τους να δημιουργούν αίσθημα αφοσίωσης των πελατών. Ανήκουν σε ένα σύνολο, όπως και άλλοι σας πελάτες, και δηλώνουν την επιθυμία τους να βρίσκονται στο σημείο αυτό ή να εξυπηρετούνται από την επιχείρηση με τη συγκεκριμένη μάρκα.
Ξεχωρίστε από τους ανταγωνιστές:
Σε μια ανταγωνιστική αγορά, είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές. Ειδικά εάν είστε μαζί με χιλιάδες άλλους σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονική, η οποία, όπως είναι φυσικό, θα προωθήσει το δικό της brand, προσπαθώντας να εντυπώσει στη μνήμη των πελατών τη δική της μάρκα.
Το εκτυπωμένο έντυπο αποτελεί μιας πρώτης τάξης διαφήμιση για εσάς και τα προϊόντα σας, για τη μάρκα σας, για την εταιρική σας ταυτότητα. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια σταθερή συσχέτιση μεταξύ των ποιοτικών προϊόντων σας και της μάρκας σας. Κάτι που μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελές σε ανταγωνιστικούς κλάδους, όπως η εστίαση ή σε εταιρείες που προσπαθούν να κάνουν re-branding.